Två år, fyllda av kärlek.

Hello people!

Jag kollade nyss klart på New Moon. Jag älskar den filmen. Herregud, kan en människa verkligen känna så mycket empati som jag gör? Jag gråter som en bebis. Filmen är älskvärd.

Sitter nu och lyssnar på Kings Of Leon, jättebra musik faktiskt. Jag har även pysslat om mig själv i dag. Började med en varm dusch. Skrubbade kroppen och ansiktet. Smörjde sedan in mig med lite babyolja. Något för er som vill bli lite extra mjuka och lena såhär under vintertid när man nästan kan falla ihop av torr hud. Jag rekomenderar att smörja in det på blöt hud för att sedan "dutta" sig torr med en handduk. Så nu känner jag mig skinande ren och fräsch.

Jag ska snart ytterliggare piffa till mig lite. Föna håret, platta håret och sedan sminka mig.

I dag har jag och Rickard varit tillsammans i två år. Två år fyllda med kärlek. Så jag hoppas att vi hittar på något speciellt tillsammans i kväll. Jag är lite misstänksam mot Rickard. Jag frågade om han ville sola med mig sen när han kommer hem från jobbet. Hans svar var att vi inte kommer hinna. Han vägrade svara på varför. Så, hmm. Det återstår att se :) Jag funderar på att köpta något fint till honom men jag vet inte vad. Jag har rätt dålig fantasi när det kommer till sådant. Jag har dessutom köpt allt jag vill att han ska ha. Eller ja, nästan. Jag har ju inte råd med dyra bilar. Inte än i alla fall! Får se vad jag hittar :)


Kommentarer
Postat av: Nicklasselina

I love this page.

2011-01-03 @ 18:35:29
URL: http://nicklasselina.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0