Våffeldagen

I dag har jag bara legat och halvsovit framför teven. Jag har extremt ont i min nacke vilket förklarar min huvudvärk. Älskling är just nu ute med hunden. När han kommer hem ska vi laga lite middag. Får se vad det blir för spännande. Det blir dessvärre inte våfflor i dag, tror jag. Det är ju våffeldagen, för er som inte vet. Ska nog flörta med mamma och se om vi kan handla lite våfflor och sylt efter träningen.

Nu börjar snön försvinna allt mer för varje dag som går. Utanför fönstret är det så gott som torrt på marken. Några ensaka snöhögar här och var men inte mer än så. Hur underbart är inte det? Synd bara att det inte är så varmt ute.

Nej, nu ska jag inta sängläge innan Rickard kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0