Ajdå

Det blev ingen skola för min del. En kvart innan jag skulle bege mig mot busshållsplatsen fick jag en sån värk i magen. Magknip och kramp. Förstår inte riktigt vad det beror på. Jag försökte gå på toa, äta och ligga på golvet. Av någon anledning så funkade det, att ligga på golvet alltså. Eller värken minskade i alla fall och jag överlevde ett samtal med Bea. Jag tror dock att magvärken beror på all prestasionångest jag känner nu. Jag får helt enkelt ta och tagga ner.

Även fast jag inte åkte till skolan ska jag jobba hemifrån. Ska skriva lite på en essä i engelskan. Ska skriva om disciplin. Vad jag anser om disciplin och vad disciplin är för mig. Det ska bli roligt faktiskt. Jag har mycket att skriva, måste bara formulera det på ett bra sätt.

Nej, här blir inga barn gjorda. Nu måste jag börja skriva.

Kommentarer
Postat av: bea

haha här blir inga barn gjorda:D jag visste inte att du ville ha smått redan:D hahaha

2010-05-10 @ 18:28:37
Postat av: Sandra

Haha, ett bra ordspråk ju :D Ne, tyvärr har jag inte åldern inne. Får vänta några år :D

2010-05-10 @ 19:11:26
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0