Bloggtorka

Det har varit lite dålig uppdatering de senaste dagarna, jag vet. Men under långhelgen passade jag på att ta det väldigt lugnt och vila upp mig. Därav ingen dator! Det var skönt. I fredags åkte jag, Rickard, Jimmy och Sofia till hennes landställe i Rimbo. Dock var vi bara där över en natt men det var verkligen avkopplande. Hur underbart som helst. Tack för det!

Jag har tänkt att börja med något nytt i bloggen för att göra det hela lite roligare. Jag tycker i alla fall att det skulle vara kul. Jag vill inte riktigt berätta än, ska fundera lite mer. Det kommer inte bli värsta grejen, men hmm, vi får se :)

Tyvärr så har jag lite bloggtorka. Det händer inte så mycket just nu mer än att jag måste plugga varje dag. Och det vill jag inte skriva om hela tiden. Ni får stå ut med att jag kanske inte uppdaterar flera gånger om dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0