Dödsstraff i Sverige?

Vi borde införa dödsstraff i Sverige. Och jag vet att de flesta som läser detta förmodligen kommer tänka "då är Sverige inte längre demokratiskt" eller "Sverige kommer sluta i dekadens då". Men jag står fortfarande fast vid det. 

Våldtäktsmän och pedofiler bland annat har inte rätt att leva, enligt min mening. Tyvärr, men har man sjunkit så lågt känner jag att de inte är värda något annat. Jag tror inte heller på att vård kan lösa ett så iskallt och egosinnat sexualbrott.

Vad tycker ni angående dödsstraff?

Jag ogillar att titta på Efterlyst. Programmet får alltid igång mitt "diskussion-jag".

Nu: En cigg på balkongen(kan fortfarande inte snusa tack vare mina jättemysia blåsor som gör jätteont). Sen: En lång och varm dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0