Jag, plugghäst? Nä!

Nu är jag så gott som klar med uppgiften i engelskan. Det är lite, lite jag ska finslipa på innan jag skickar in den för granskning. Bortsett från det känner jag mig nöjd, är dessutom väldigt impad av mig själv att jag gjorde den på ca en och en halvtimme. Inte så tokigt.

Nu är Rickard på väg hem från jobbet. Han ska handla lite käk så vi har ett tag framöver. Det börjar bli tomt på god mat, haha. Både jag och Rickard har tröttnat lite på fisk som vi käkade rätt ofta förut.

I morgon ska jag till skolan, om inte magen krånglar. Men jag har bara en lektion och det ska nog fungera. Resten av veckan är jag ledig så det blir långhelg för mig. Helt underbart! Ska dock plugga rätt mycket.

Kommentarer
Postat av: Tagehege

Thanks for the information

2010-12-25 @ 18:34:46
URL: http://tagehege.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0