Min nya idé

Usch, jag är fortfarande lite irriterad på grannen ovanför. Hon om någon är inte helt perfekt. Hon har skakat mattor eller något så det åkte ner en massa skit i ansiktet på mig. Och det kan jag säga er, det var inte mysigt. Jag fick nog smaka på ett och annat som samlats på deras mattor. Och vi som aldrig väsnas. Vi har aldrig haft fest, vi spelar aldrig hög musik, varesig det är helg eller vardag. Vad finns det att klaga på? Förbaskade j*vla granne. Nej, nog om det.

I dag är jag på toppenhumör trots att jag har elva kapitel i rättskunskap att läsa och ca 200 frågor att lära mig. Jag har även skickat in min projektplan i dag samt en discipline essay. Jag känner mig duktigt. Jag har passat på att ligga på balkongen och sola samtidigt som jag pluggat. Jag kan ju inte vara likblek på beachen I Kos.

Angående det "nya" jag har tänkt att börja med i bloggen har jag tänkt att starta i dag. Jag har lite dålig fantasi men jag ska börja köra med dagens fråga. Som så många andra gör. Men det spelar ingen roll :) Jag tycker det ska bli spännande att se vad mina läsare tycker. Dessutom tycker jag att ni ska börja visa er lite mer. Man kan aldrig få för få kommentarer. Dagens fråga har lite att göra med våra grannproblem.

Så, dagens fråga lyder; Vad anser ni som "oljud" i en lägenhet? Hur mycket får man låta egentligen?

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi har ju problem med grannarna ovanför oss, dem tror att man kan få låta bäst fan man vill. Och jag skulle inte klaga på den musiken eller att deras hund låter som om den slaktar varje person den ser om dem inte gjorde så varje jävla dag, men däremot tycker jag att om man ska ha fest eller liknande så kan man sätta upp en lapp i porten och finns de en sån så kan man inte klaga sen, för då har man chansen att åka bort eller vad fan som helst om de inte skulle passa. Men sen tycker jag självklart inte att man kan komma undan med de varje helg och varje jävla kväll som grannarna ovanför, och jag har då fan inte sett en lapp i porten. Haha, fan va bitter jag låter, men de är jag. Så om du är trött på grannarna, gör som jag. Spela Thomas Järvhedens låt - jag hatar mina grannar, på högsta volym de brukar jag göra. Så brukar jag sitta på balkongen och le för mig själv :P

2010-05-25 @ 12:56:02
URL: http://partyglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0