Min valborg

Gårdagen var helt ok. Jag och Rickard gjorde inget speciellt. Först åt vi middag tillsammans. Både förrätt, varmrätt och efterrätt. Det var huuur gott som helst! Sedan satte vi oss och vilade lite. Jag var verkligen proppmätt, kunde knappt röra mig, haha.

Sedan åkte vi till Salem och kollade på brasan. Vi åkte dit med Bea. Träffade Rickars pappa, Anna och hennes dotter. Hann även hälsa på annat trevligt folk. Efter ca en timme åkte vi hem så Rickard äntligen kunde få öppna första ölen. Vi tog det ganska lugnt i går vilket är skönt. I dag är det nog rätt många som är bakis och jag är glad för jag är inte en av dem :) Visst drack vi lite men inte så pass att vi blev fulla. Skönt! 

Jag har tröttnat lite på att ränna runt och dricka. Självklart kan man dricka med måtta och bete sig som folk, men jag vet inte. Jag börjar nog bli gammal? Eller så är det förhoppningsvis bara en "torr-period". Men är man i rätt sällskap och har bra humör kan inte en utekväll sitta fel. Jaja.

Jag har precis suttit och pluggat massvis med tyska. Jag börjar nästan tänka på tyska. Nästa tyskaprov har jag på tisdagen och det första provet fick jag G på så jag är nöjd. Känner på mig att alla prov kommer gå bra. Om inte får jag antingen göra om det/dem provet som ej gick bra, eller så får jag hoppas på att resten av proven överväger.

Nej, nu ska jag ta en varmdusch. Kanske ska bada?

Anyway.. Auf Wiedersehen. Ja, jag är mångspråkig, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0