Morsdag ♥

I dag är det ju morsdag för er som inte vet. Och just nu är jag hemma hos mamma. Dessvärre ligger hon i sängen och är sjuk. Hon berättade att hennes mage i princip har gjort uppror. Stackars min mamma :( Men hon berättade även att hon känner sig lite bättre i dag, då allt startade i går/i natt. Jag har i alla fall lagt ett brev bredvid sängen. Ett brev där jag har förklarat hur jag känner och jag berättar även att jag är evigt tacksam för allt hon gjort. Jag hoppas det kommer glädja henne. Och mamma, jag älskar dig. Innerligt!

I går fiskade Rickard med sin bror och Sebbe. Rickard fick upp tre ganska stora gäddor. Han är duktig han. Jag förstår dock inte hur han kan tycka att det är så himla roligt att fiska. Jag, som aldrig har förstått mig på det där kan ibland tycka att det är mysigt om man har bestämt sig för att stanna över en dag t ex. Då kan man ta med sig mat och dryck och bara njuta. Men att stå i spöregn, åsk-och blixtväder(som R gjorde förra sommaren) är verkligen ingenting för mig. Men brinner man för något så gör man väl det, haha. Är i alla fall glad över att han kan umgås på egen väg, utan mig.

Min låtsaspappa har tänkt att bjuda på lasange. En berömda lasangen. Ska jag vara riktigt ärlig blir jag lite hungrig bara jag tänker på det, haha. Hoppas mamma bara kan medverka under middagen.

Nej, nu måste jag plugga. Mitt liv består endast av läroböcker just nu. Roligt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0