Oh god

Damn, I'm good. Nu har jag städat lägenheten från topp till tå. Seriöst, sån här städning har jag nog aldrig utfört. Det känns himla bra måste jag säga. Nu är det otroligt rent.

I kväll får vi besök av Martina och Jimmie. Vi har tänkt att grilla lite, men vi får dock se vad vädret har att erbjuda. Blir det ingen grillning lagar vi mat vid spisen istället. Det kommer bli mysigt hursom. Det är bland annat en av anledningarna till varför jag städade så galet noggrant. Martina är djurallergiker nämligen, så jag vill att hon åtminstone ska kunna andas under kvällen hon ska vara här. Haha :)

Nu måste jag kila iväg. Måste sminka mig och fixa lite annat smått.

Blir förmodligen inget mer bloggande i kväll. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0