Regnigt och blött

Så roligt att en liten själ åtminstone ville svara på dagens fråga :) Mycket trevligt Elin.

I dag mår jag jättekonstigt i kroppen. Till råga på allt regnar det som f*n ute. Mysigt, eller hur? Jag beslöt mig för att stanna hemma. Hinner dessutom plugga massvis med rättskunskap då. Nu är det inte långt kvar tills jag slutar skolan. Det ska bli så skönt!

Sitter just nu och lyssnar på en hel del gamla låtar av Christina Aguilera. Hon har en mycket fin röst och är enormt duktig på att sjunga. Avgudar hennes röst. Jag och Rickard använder oss av Spotify, som fungerar jättebra för övrigt. Men jag sökte på just Christina Aguilera och hittade väldigt många gamla låtar som jag brukade lyssna på när jag kände mig ledsen, ville återfå min styrka eller om jag bara var glad. Jag minns att jag spelade hennes album Stripped om och om igen, tills nästan så att mamma bad mig ta en paus. Jag tycker det är roligt att hitta gamla låtar som väcker gamla minnen, både bra och mindre bra minnen. Jag kan tänka tillbaka och inse att jag har mognat och blivit starkare som person. Och jag älskar't! 

Jag tycker dessutom att det är grymt att denna människa har kunnat ge mig en sån mental styrka som hon har lyckats med genom att bara sjunga. Christina Aguilera då, haha. Hon är nog en artist jag alltid kommer att tycka om.
Lägger in några låtar jag tycker om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0