Samtal från mamma

Jag pratade nyss med mamma i telefon för andra gången. Hon saknar mig också, sade hon. Hon sade även att jag skulle bli shoppgalen om jag var därnere. Vilken tur att jag inte befinner mig därnere just nu då. Då hade jag varit ännu fattigare än vad jag redan är. Om det nu går. Nej, men jag är jätteglad över att hon har det bra där nere. Hon berättade att hon hade köpt en present till mig och Rickard, en parfym till mig och sedan en hemlig sak som ej kan tas upp i bloggen då det ska vara en present till en vän.

I dag ska hon åka till Barcelona(jag misstog mig, hon var på helt fel sida av landet nu, så nu ska hon åka till Barcelona). Där ska hon möta Mats. Han åkte ner till henne så de kan spendera lite tid tillsammans. Hur sött är inte det? :)

Jag älskar dig mamsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0