Sista inlägget för i kväll

DAGENS KLÄDER: ett par vita shorts och ett blommigt linne.
DAGENS FRISYR: utsläppt och plattat, men lite ruffsigt.
DAGENS SMINK: mascara, foundation, rouge, solpuder, concealer och ögonskugga.
DAGENS HÄNDELSE: detta underbara väder vi hade
DAGENS LÅT: Eminem-Beautiful
DAGENS VILL HA: massvis med pengar. Har stort behov av att uppdatera min sommargarderob.
DAGENS PLANER: tvätta
DAGENS SKADA: det kunde ha slutat med en bilolycka. Jag blev halvt attackerad av ett bi vilket resulterade i att jag satt och skrek "jag får panik, jag får panik" samtidigt som gråten var nära. Ja, så rädd är jag för bin/getingar!!
DAGENS DUMMASTE: när jag slängde iväg min cola då jag upptäckt en stor spindel på min axel. Då fick jag också panik!
DAGENS DROG: värmen. Det går inget annat än att älska
DAGENS ÅTERSEENDE: hmm, vet faktiskt inte.
DAGENS ROLIGASTE: "JAG FÅR PANIK, JAG FÅR PANIK, JAG FÅR PANIK" samtidigt som jag satt och sprattlade, skrek och halvgrät. Rätt komiskt nu såhär i efterhand.
DAGENS TRÅKIGASTE: plugga rättskunskap. YEY!
DAGENS FINASTE: Rickard
DAGENS FAVVO: alla gånger jag och Rickard har skrattat åt oss själva när vi beter oss sjukt stört.
DAGENS SAKNAD: mamma. Just nu befinner hon sig i Barcelona(om jag minns rätt) och jag har alltid en tendens att sakna och behöva henne extra mycket när hon inte är i Stockholmsområdet. Blä!
DAGENS KÖP: snus och mat. Det nödvändigaste. Toapapper får vi dock inte glömma.
DAGENS GODIS: chips
DAGENS HUMÖR: jag har varit på ett strålande humör från morgon till kväll. Wunderbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0