Snabb uppdatering

I kväll har vi lite besök i våran lägenhet. Just nu sitter Rickard och hans yngsta lillebror och spelar tv-spel. Han ska även sova här i natt :) Snart kommer Jossan hit också, då får jag äntligen lite sällskap.

Killar som spelar tv/datorspel är inge vidare till sällskap faktiskt. Och det vet nog alla som har suttit i den sitsen, haha. De är helt fokuserade på spelet och svarar knappt på tilltal. Men det är trevligt att de umgås lite :)

Nu har jag precis öppnat en kall öl. Pripps pure med en limeskiva i. Grymt gott! Jag har tänkt att bjuda Jossan på lite vitt vin när hon kommer. Det ska inte röjas i kväll, men trevligt ska vi ha. Ska prata tjejsnack och annat smaskigt.

Klockan tre i natt vaknade jag av att Rickard lät som bara den när jag sov. Han snarkade, det lät som ett bubbelbadkar i snoken på honom, han bökade i sängen, ja han gjorde allt för att jag inte skulle få sova. Efter vissa om och men(många knuffar och "RICKARD!!!") bestämde jag mig för att lägga mig ute på soffan. Sagt och gjort. Den soffan är inge vidare skön att sova i. Jag har fruktansvärt ont i nacken samt ryggen. Inget att rekomendera. Stackars Patrik som ska sova där i natt, hehe.

Kommentarer
Postat av: Söderström

Bra skrivet i PAOWs blogg, rösta på SD2010 för ett bättre och tryggare Sverige..

2010-05-08 @ 18:58:00
Postat av: Sandra

Tack!

2010-05-10 @ 15:05:27
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0