Tidelag

Hello people. Dålig uppdatering, jag vet.

Jag hittade ett team på facebook för några dagar sedan. Teamet heter "stoppa hundslynan.blogspot.com". Hela idén med gruppen antas vara att ägarna vill uppmärksamma en tjej som har sex med hundar. Hon publicerar bilder och beskriver sedan hur hon har sex med hundar. Jag blir väldigt upprörd över detta. Hur kan det vara ok att ha sex med djur? Jag vet att tidelag är lagligt i Sverige "om djuret inte tar skada". Men hur i helvete kan man veta om expempelvis hunden/hundarna i detta fall tar skada? Jag tycker det är sjukt hur en människa kan känna lust åt ett djur.

Enligt min mening måste denna människa ha någon störning i huvudet. Det här är inte normalt. Tjejen som driver denna blogg kallar detta för parning. Det är väldigt grova och äckliga bilder inne på hennes blogg. Jag som hundägare skulle mer än gärna träffa denna person, öga mot öga. Aldrig att jag tolererar detta. Det är ett sjukt beteende.

Hundarna som hon "parar" sig med är helt vanliga hundar med helt vanliga ägare. Ägarna kommer tydligen hem till henne och så får hon sedan uträtta sina behov på hunden.

Jag har diskuterat lite med andra människor(som är minst lika upprörda som mig) i gruppens forum. Det har även hoppat in en lika dekadent människa och hon sympatiserar med denna sjuka människa som förgriper sig på hundarna. Och ja, jag kallar det för att förgripa sig på hundarna. Hunden kan inte säga nej.

Jag tycker att denna kvinna utnyttjar hundarna. Hon har beskrivit hur hon har börjat "runka av" hundarna. Det är att förgripa sig.

Det är så många känslor som väller inom mig när jag tänker på det här.

Det är inte lika ok att förgripa sig på ett spädbarn. Visst, det är inte inom samma ämne men ett så pass litet barn kan inte heller säga nej. Hur kan då tidelag vara lagligt? Svenska rättsystemet spottar samhället i ansiktet ibland tycker jag. Det är dags att Sverige tar sig i kragen nu!

Kommentarer
Postat av: B

naa:( hemskt. men va duktig du är på att skriva hjärtat :D så fina ord :D

2010-05-03 @ 22:41:36
Postat av: Sandra

Ja, det är jättehemskt :(



Tack min söta hallonbakelse :)

2010-05-03 @ 22:55:18
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0