Uäk!

God morgon allihopa. I morse var jag hur trött som helst när mitt alarm ville väcka mig. Jag ställde om alarmet till klockan tio istället för nio. Hade dock lite svårt att komma upp då också. Jag låg och läste till klockan ett i går. Jag har läst ca tre pocketböcker under helgen. Jag älskar verkligen att ligga med en bra bok och inte kunna sluta förrän boken är slut.

I dag blir det skola och råplugga. Uppgifter ska lämnas in, kapitel ska läsas och instuderingsfrågor ska göras. Lyckligtvis har jag bara två kapitel rättskunskap kvar, och det innefattar högst 45 frågor så det görs på högst två timmar. Jag måste även fixa instuderingsfrågor till religionen. Nej, nog om tråkigt info angående skolan.

Jag känner att jag är i stort behov av en vecka utomlands nu. Känner verkligen hur orken börjar ta slut. Nu står den där högen med uppgifter och prov mitt framför snoken på mig igen. Jag som hade lyckats bli av med den. Jag som ändå tycker att jag pluggar i princip varje dag. Men jag ska inte ge upp nu, jag ska inte ge upp alls. Det är inte långt kvar tills mitt fjärde år är över. Jag ska lyckas med bra betyg. Nu blev det ju ändå lite skolsnack ändå. Det är dock svårt att undvika då min vardag nästan bara består av skolböcker, uppgifter och instuderingsfrågor.

Nej, nu ska jag springa iväg och sminka mig. Så jag sedan kan lata mig med en kopp kaffe framför tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0