19.29

Ja, i går var det ju så att jag tänkte uppdatera. Tråkigt nog stannade hela blogg.se upp när jag skulle spara inlägget så allt försvann.

Det har varit väldigt dålig uppdatering. Som vanligt har jag varit alldeles för upptagen eller alldeles för trött.

I lördags var jag på hälsomässan med mamma. Det var väldigt trevligt att göra något med henne då det inte händer så ofta att vi umgås. Jag bor ju en bit bort vilket leder till att jag kan inte "bara gå över en sväng". Vi gick på en seans, jag har lite delade åsikter kring det. Som de flesta vet tror jag på spöken och andar. Men jag har alltid varit lite tveksam för seanser och liknande. Självklart kan jag ändra åsikt om någon verkligen övertygar mig, och det gjorde denna kvinna. Till en början. Hon verkade få kontakt med tre olika andar. Den första verkade ganska trovärdig då hon gick in på lite mer privata detaljer. Inte som "en kvinna, 40års åldern, mörkhårig, farmor/mormor", you name it. Det var andra grejer som dessutom den tilltalade kunde känna igen. Det var rätt coolt faktiskt. Men de två andra ska vi inte prata om. Folk var tröga och missuppfattade allt. Det fick hela situationen att se väldigt oproffsig ut. Sen kan man inte förvänta sig att allt ska vara felfritt och perfekt efter första gången man går på en seans. Det var dock ganska spännande ändå. Jag skulle vilja gå till ett medium ensam och se om det fungerar. Skulle vara grymt om det verkligenn gjorde det.

Efteråt åkte vi till Sollentuna Centrum och kollade i affärer. Hitta ett par handskar, klänning och kavaj. Vi käkade även lite lunch. Supergod skink- och ostpaj.


Förresten, om det är någon som vet hur man mobilbloggar så hojta gärna till. Jag har inte riktigt lyckats klura ut en hur jag gör från min Iphone. Det skulle garanterat bli bättre uppdatering då.

Nej, nu ska jag gå och laga ihop lite middag. Sedan blir det filmmys med lite glass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0