Ett sånt där inlägg

I dag är jag långt ifrån på bra humör. Det beror på olika saker. Dels var det ett jävla ståhej med att komma hem. SL snackar om några jävla förberedelser för vintern. Vilka förbannade förberedelser? Jag är så trött på att jag alltid kommer försent till jobbet varje förbannade morgon. Och visst, jag kan inte göra något åt saken. Men jag tycker inte det känns bra att komma försent så ofta som jag gör nu. Det är antingen växelfel eller signalfel, GÖR NÅGOT ÅT SAKEN! Ni som har skrivit så mycket om hur ni har förberett er.

Dessutom är jag trött på mänskligheten i dag. Vuxna människor beter sig så respektlöst så jag nästan tappar hakan. Det är helt otroligt. Jag får armbågar i ansiktet, väskor i magen, folk som verkligen puttar på en, you name it. Snart blir jag fan lack. Jag har inte hur mycket tålamod som helst. Och ja, jag försöker ha överseende, men det finns en gräns. Lilla jag försvinner i stora folkmassor men det betyder inte att det är ok att trampa på mig. INTE OKEJ! Snart brister det.

Sedan har jag en väldigt dålig dag tack vare andra idioter som jag väljer att inte dra upp i bloggen.

Tack och hej, fucking leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0