Idétorka?

I morse när jag satt på bussen kom jag på en jättebra grej att skriva om. Jag började till och med fundera ut hur jag skulle lägga upp inlägget. Men nu är idén som bortblåst. Jag har suttit i någon timme nu och verkligen brainstormat, men icke. Jag får helt enkelt ge upp. Det var väl något flummigt som för det mesta ploppar upp i hjärnan när man är som tröttast. Jag hoppas dock att jag kommer på vad det var under dagen, om jag inte minns helt fel var det något som för mig är ganska viktigt och intressant.

I dag är det underbart fint väder. Jag tog dock på mig alldeles för lite kläder, varför lyckas jag alltid med det? I kväll ska vi hem till Rickards pappa och fika. Hans tjej fyller år och det ska firas :) Grattis igen Anna! Jag vet att du läser min blogg ibland så hoppas du läser detta.

I morse hade jag sovmorgon till 06.20 och jag var faktiskt pigg när klockan ringde. Eller inte direkt pigg, men jag var inte sådär jättetrött så att jag behövde snooza eller gick som en zombie genom lägenheten. Det var till och med ljust utomhus och det mina kära vänner, är det aldrig när jag går upp. Det är kolsvart!




Kommentarer
Postat av: Rubenamal

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2010-12-09 @ 13:02:12
URL: http://rubenamal.blog13.com
Postat av: sandra

Thank you!

2010-12-09 @ 15:45:23
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0