Jag MÅSTE bara berätta!

När jag satt på pendeln i morse hände något mycket märkligt, men även väldigt äckligt.

Jag sitter på pendeln, halvsover som jag brukar. Framför mig sitter det två killar som är kanske mellan 18-20års åldern. Därpå ser jag hur ena killen börjar gräva frenetiskt i näsan i ca en halv minut. När han sedan hittar vad han sökte stoppar han det i munnen. Och i denna stund var min haka nere vid golvet. Jag kunde inte tro mina ögon!! När han var tillfredställd med sin måltid började han sedan gnaga på nageln på samma finger. Ursäkta mig för det jag kommer att skriva nu, men ÄCKLIGA MÄNNISKA! Sådant förväntar man sig av småbarn, inte av tonåringar. Seriöst! Jag sitter fortfarande och mår illa efter denna händelse. Inte okej! Har människan inge hyffs eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0