Kvällsfirande

God kväll mina vänner. Efter jobbet bar det direkt av hem till Conny och familj. Vi firade Anna, som jag skrev i ett tidigare inlägg. Det bjöds på tårta och annat gott:) Hon verkade även bli glad för presenterna vi köpt så jag är supernöjd!

Nu har jag precis kommit ut från duschen och ska snart mysa ner mig brevid Rickard och kolla på tv. Det känns bra med lite sällskap i sängen trots allt. Och skoja inte om jag har pussat ihjäl Jackie. Han tröttnade efter den hundrade pussen, typ. Haha! Min lilla björn.

Det här får nog bli det sista inlägget för i kväll. Jag tänkte inte vara uppe hur länge som helst bara för att jag är ledig. Kroppen är fortfarande inne på jobbtempot så trött är jag, kan jag tala om. Gute Nacht.

Avslutar detta inlägg med tre supersöta bilder på Jackie från förra vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0