Majestiq12

Och jag säger bara fyyyfan vad gryyyymt! Det bästa jag varit med om på länge. Jag dansade tills mina ben inte orkade bära mig och tills svetten rann. Jag kan inte ens beskriva känslan jag hade när jag stod på dansgolvet och stampade loss. Jag var i himlen! Tack alla underbara för en grymt lyckad kväll och natt. Jag är lagom trött. Dansen i går känns lagom mycket i mina ben. Jag kan inte gå normal för fem öre, undrar hur det kommer se ut på jobbet i morgon? Jag måste lära mig att dansa mindre på tårna, haha.

Det hände en ganska rolig grej när jag, Jimmy och Sofia skulle gå och köpa vatten. Ni som varit på rave förut vet att det kan vara ganska proppfullt med människor vilket resulterar i att nästan alla går in i alla. I alla fall, jag är på väg mot baren och ser en ganska onykter brud gå emot mig. När jag inser att vi kommer krocka försöker jag flytta åt sidan samtidigt som jag får hennes axel in i mig. Samtidigt som hon knuffar mig skriker hon "SUBBA, passa dig!", något i stil med det. Jag blev jävligt chockad och stod bara först och glodde på henne. När hon sedan forsatte muntjafsa sa jag "skojar du eller? Har du problem?". Men samtidigt som jag känner att jag får sån lust att putta på henne inser jag att det skulle vara så jävla onödigt. Jag ville inte nappa på hennes försök att skapa bråk. Jag kom dit för att ha kul vilket jag verkligen hade. Jag började sedan skratta åt henne och då såg Jimmy att det var lugnt från min sida, då började han också skratta. Då skulle bruden minsann försöka bråka med honom. Det är helt otroligt hur människor blir efter några öl.

I dag har jag sådan träningsvärk i mina vader så jag vet inte vad. Men det var lätt värt det! Bjuder på lite bilder.

Det här var precis i början. Awesome!

Lasershowen var grym.



Självklart blev det en egobild, haha.



Såhär såg jag ut dagen efter. Pigg och fräsch!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0