Monday bloody monday

Måndag mina vänner. För vissa innebär det en hel veckas slit och för andra ingenting. För mig innebär det mycket slit men det klarar jag av med mina underbara arbetskamrater. Det är mycket som behövs göras och för att få upp bästa möjliga tempo måste vi samarbeta. Jag hoppas på en bra och lagom stressig vecka.

Jag har pratat lite med min ena syster som bor lite utanför Gävle. Hon har en egen gård med sin pojkvän. De har även hundar, hästar, katter och ja, säg något dem inte har?! Haha. Men hon älskar djur så det är ju underbart. Nu till poängen med detta stycke. Jag och Rickard kanske ska hälsa på dem över en hel helg. Jag tycker det skulle vara supermysigt och komma bort en helg. Och dessutom få hälsa på en av systrarna man inte kan träffa så ofta. Det bästa är att vi kan ta med våran lilla korv, Jackie. Då får han träffa andra hundar och kan dessutom springa fritt. Åh, jag längtar verkligen till att få träffa henne.

Dessa två tjejer är några som alltid kommer finnas i mitt hjärta. Det är dock en väldigt gammal bild på de men fy så söta dem var:) Tina till vänster och Tessan till höger. Och det är då Tessan vi ska besöka i Gävle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0