Skärpning, Sandra!

Dagen har varit hektisk, precis som alla andra dagar. Jag har kämpat på med mina uppgifter. Vi är lite underbemannade på jobbet så det blir lite extra stressigt. Men jag tycker att vi kämpade på bra i dag.

Jag fick mig en liten tankeställare i går. Jag kan inte hålla på och stressa som jag gör. Jag känner av många stressymptom. Så ja, alldeles nyss unnade jag mig en stund i badkaret med tända ljus och badbomb. I början kunde jag inte slappna av, men efter ett tag så gick det.



Den sista bilden ser inte så jättemysig ut, men som ni ser på den andra bilden så är inte kameran särskilt bra i mörker.

Nu ska jag gå och föna mitt überslitna hår. Snart dags för att boka klipptid! Efter det ska jag fixa mina naglar. Det blir lite som en spakväll all by myself. Faktiskt ganska trevligt..

Min middag bestod av två lussebullar samt en bit av toblerone. Inte sådär mycket att hurra över men jag orkar verkligen inte laga middag. That's it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0