Söndag


God kväll mina vänner. Har ni haft en bra helg?
Min har varit underbar. Jag har bara tagit det lugnt, hjälpt Rickards mamma med lite grejer, storstädat lägenheten och spelat tv-spel. Rickard tvingande mig att pröva Call Of Duty - Black Ops. Jag var lite tveksam till en början. Dels för att jag har alltid haft lite svårt att spela med ps-kontrollerna men även för att jag inte riktigt förstår grejen med att springa runt och döda. Men jag måste säga, nu är jag helt fast! Jag är mer galen än Rickard och skriker mer än Rickard när det inte går som det ska. Jag kan inte påstå att jag är duktig, men fyfasiken vad kul det är. Nu kommer det vara jag som sitter och tjatar på Rickard om att spela och inte tvärtom.


Kommentarer
Postat av: Ewa

Hejsan Sandra var ett tag sen jag titta in här men nu har jag kikat runt en stund =))



Första bilden på dig här är jätte jätte vacker !!!



Skönt med en bra och lugn helg =))



Ha det gott Kraam Ewa

2010-11-22 @ 11:34:09
URL: http://blogg.aftonbladet.se/11575

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0