Update!

God morgon gott folk. I morse tog det emot att gå upp halv sex. Dels för att Rickard har kommit hem och jag ville bara ligga kvar och kramas med honom. Men även för att det var kolsvart. Det var verkligen mörkt! Inte okej. Jag blir dyster av denna årstid.

I dag ska jag och älskling basta hemma hos mamsen. Det kommer bli supermysigt. Funderar på att köpa någon god middag som vi kan laga också. Så i kväll blir det fredagsmys.

I går när Rickard och Jackie kom hem pussade jag massvis på Jackie(Rickard också såklart, han får jag inte glömma, haha). Men det roliga är att jag märkte när Jackie tröttnade. Han försökte verkligen undvika mina pussar. I början tyckte han det var jättemysigt och gosade nästan ihjäl sig. Haha, tyckte det var lite roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0