Update

I morgon kommer mina älsklingar hem. Som jag har längtat! :) Det har dock varit väldigt skönt att vara ensam dessa dagar. Det enda tråkiga är att det lätt blir så att jag inte gör någon middag till mig. Jag tycker det är fruktansvärt tråkigt att laga middag till endast mig själv. Sen det här med att sova ensam. Både ensamt och halvläskigt när jag hör många konstiga ljud. Men även det för med sig något gott, jag får en 160 säng helt för mig själv. Är inte det underbart? Jag kan ju berätta att jag breder ut mig ganska bra, haha. Awesome!

På fredag är jag ledig. Det känns väldigt bra. Tummen upp till att Rickard också är ledig. Så vi(i alla fall jag) ska ligga och dra mig i sängen och pussa massvis på Rickard. Sen ska vi(har jag bestämt) dra ut på en långlångpromenad med Jackie. Sedan ska det storstädas för kung och fosterland!(först skrev jag kund, snacka om att vara arbetsskadad, haha). Vi ska slänga massvis med skit så som kläder, kartonger etc. Jag rensade min garderob och lyckades få ihop 3½ papperskasse. Ska dock välja ut det som ser bra ut och kanske sälja/ge bort till någon som behöver. Second hand, kanske? Ja, det återstår att se.

På lördag ska vi åka till Majestiq12. För er som inte vet är det ett typ av rave med lite "tyngre" musik än psytrance. Lite mer hardstyle. Det ska bli GRYMT! Jag längtar verkligen. Det är lite problem med klädval. Jag vill inte se för spacad ut, tänkte iofs ha vanliga jeans och något coolt linne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0