Usch, fy och blä!

Underbart väder vi har, inte sant? Nej fyfan. Jag tänker faktiskt också beklaga mig över snön. Jag tycker inte alls om snö, kyla, slask, fuktigt väder och allt därtill. Enstaka gånger kan det ju självklart vara mysigt när det är minusgrader, vilket då innebär att det inte är slaskigt. Även när jag och R är ute på promenad med Jackie. Han älskar snön, jag blir så glad av att kolla på honom när han skuttar runt och har sig. Det är det enda positiva med dessa hemska månader.


I dag ska jag hem till mamma och äta middag med min bror, har även tänkt att sova där. Mamma och hennes man är ute på varmare breddgrader, rättare sagt i Spanien. Där är det 25 grader och i går badade dem i havet. Hur underbart är inte det? Jag skickade en bild på det hemska vintervädret till henne i går. Hon har fortfarande inte svarat på det, undra varför? Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0