Vinterland

Gooood morgon! Hur mår ni i detta vinterland? Jag måste faktiskt medge att snön börjar bli lite mysig nu. Fast det finns stunder när jag verkligen hatar snön. Typ som när det blåser så mycket så jag nästan lyfter eller när man står och väntar i kylan på en försenad buss. Men nu ska vi fokusera på det positiva. Åka pulka och leka med Jackie i snön, det är härligt det!

Min dag har för övrigt börjat alldeles underbart. Jag gick upp halv sex, då mitt alarm ringde, jag slapp stressa till bussen, bussen kom i tid, jag hann med tåget, Rickard och Jackie kommer hem i kväll OCH det är löning! Det fattas bara att det var fredag. Då hade jag mått som en prinsessa. I helgen ska jag och älskling på julmarknad. Det har jag bestämt. Busigt va? Tror dock inte att han vägrar. Jag tycker det kan vara rätt mysigt faktiskt. Knata runt i sin egen takt och titta på mysiga julsaker. Kanske hittar man en julklapp också? För mig är det en tradition att gå på julmarknad som jag försöker hålla varje år.

Jag har även planerat in att vi ska åka och julhandla lite. Jag måste försöka hitta julklappar i god tid. Jag är alltid ute i sista minuten och det orkar jag inte. Orkar inte stressa och trängas med aggressiva julshoppare. Så ja, jag ska vara ute i god tid. Dessutom tänkte jag handla lite julpynt. Har sett jättefina kuddar, dukar, tabletter och löpare bland annat på Ica Maxi. Det finns massvis med überfina saker jag vill ha nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0