Bye bye beautiful

På senaste tiden har jag varit väldigt dålig på att uppdatera. Från tisdagen till lördag var jag helt utan dator. Dessutom var jag sjuk halva måndagen ända till torsdag kväll. Sen fick jag nog! Jag orkade verkligen inte vara hemma längre trots att jag fortfarande var sjuk. Det fanns ingenting att göra och det kröp i hela kroppen på mig. Hade dock ingen feber så jag tänkte att jag lika gärna kunde försöka gå till jobbet.

I morse åkte Rickard iväg till Motala igen. Det känns sådär. Vi har verkligen haft en mysig helg tillsammans och jag känner att jag uppskattar hans sällskap mer nu när vi varit fyra dagar ifrån varandra. Älskling var tvungen att gå upp klockan fyra och jag led verkligen med honom när hans alarm ringde. När han pussade mig hej då tänkte jag inte alls på att han skulle åka iväg några dagar. Så jag tänkte inte så mycket på att väcka mig själv och pussa på honom extra mycket. Det känns lite trist nu faktiskt. Jag hade gärna hållit om honom extra mycket för att känna hans underbara doft. Nu låter det som om han skulle åkt iväg för att vara borta ett halvår eller längre. Men riktigt så jobbigt är det inte. Tur nog! :)


Kommentarer
Postat av: Berit

Jackie då? Saknar du inte honom alls. Nu är han lessen.....

2010-10-12 @ 17:50:28
Postat av: Sandra

Joo, klart jag saknar min lilla bebis :)

2010-10-14 @ 20:45:13
URL: http://touchofsandra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0