Iphonenörd

Jag måste berätta en glad nyhet. Eller nyhet och nyhet, men glad är jag i alla fall. Jag har äntligen fått min Iphone. Som jag har längtat! Och jag älskar den, haha. Låter kanske väldigt nördigt men jag är lite av en prylnörd trots allt. Jag är konstigt fascinerad över hur den är uppbyggd och det finns miljontals appar att ladda ned. Några mer välbehövda än andra. Snacka om att jag hade fullt upp när jag kom hem från jobbet i går, haha. Jag är grymt nöjd över mitt köp i alla fall. Och en vit iphone blev det ;) Nu sitter jag bara och väntar på mina skal som jag har beställt från internet. Självklart är en av dem gjorda i rosa silikon. Det kommer bli nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0