Jobbnarkoman?

I dag är det redan torsdag vilket innebär att det snart är helg. Under veckan har det gått alldeles utmärkt på jobbet, rätt mycket att göra. Men jag gillar't! Jag sitter hellre och gör mycket om dagarna än att sega med några få uppgifter. Jag älskar när det är mycket att göra och när jag kan ta på mig flera uppgifter och dessutom fullborda dem.

På tal om jobbet.. Jag trivs något så enormt mycket och jag älskar mina arbetskamrater. Alla är hur underbara som helst och det är inte stelt på något sätt. Jag älskar alla utmaningar som man varje dag får gå igenom. Allt från reklamationer till uppdrag i receptionen. Jag älskar mitt jobb! Tror inte att jag någonsin skulle känna såhär. Innan jag började jobba där trodde jag att var väldigt strikt och snoffsigt företag. Men ack så fel jag hade. De flesta som jobbar där hälsar, skojar, kan bjuda på sig själva osv. Kan jag göra något annat än att tacka den person som hjälpte mig med detta? Jag skulle inte tro det, va!

Såhär såg jag ut i dag. Extra finklädd då vi skulle fotas för vårat intranet som vi använder oss av på Tre.

Natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0