Sjukling

Jag har gått och blivit sjuk. Jättekul tycker jag. Är inne i en period just nu då jag verkligen älskar mitt jobb trots att jag kan få samtal från en hel del arga kunder samt möta dem öga mot öga. Så det sista jag vill är att vara hemma från jobbet, men förr eller senare kommer det.

Jag har försökt kurera mig sedan en vecka tillbaka då jag kände att det var på g. Jag har dock suttit och väntat på att det skulle slå ut. Så många människor som nyser och hostar på mig varje dag, haha.

Det är tänkt att jag ska försöka gå till jobbet i morgon. Som jag mår nu orkar jag nog en dag eller två, men blir det sämre måste jag nog stanna hemma några dagar. Känner mig sjukt krasslig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0