Tack!

Jag vet att det senaste inlägget inte var en av de inlägg man smäller upp ett leende på läpparna av. Men även jag måste få utlopp för mina känslor och tankar. Det var dock en sak jag glömde. Jag glömde bort alla dem som verkligen tycker om mig och bryr sig om mig. Jag tenderar till att glömma det positiva när jag är så insmetad i något mindre bra. Men jag vill verkligen tacka alla som visar att de bryr sig. Jag uppskattar det jättemycket och jag blir väldigt rörd. Det får mig att förtränga det negativa och leva i nuet. Tack!

I dag fick jag och älskling besök av mamma, storebror, Mats och Anton. De hade köpte med sig lite fika och även lördagsgodis till hundarna. Mycket snällt :) När vi satt och fikade kände jag att jag verkligen saknar min mamma och hela familjen i Rönninge. Ibland känns det jobbigt att bo "ända" i Södertälje. Det är inte så att jag bara kan åka över en snabbis på kvällen eller liknande. Men även jag måste bli vuxen, tyvärr. Det finns både för-och nackdelar med det.

Lite bilder från långpromenaden i dag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0