Full rulle

Helgen har varit toppen. Det har hunnits med mycket.

I fredags åkte jag, Rickard, Sofia och Jimmy in till stan. Eftersom att Sofia inte kunde vara med på min 20års fest på lördagen passade vi på att ha lite skoj tillsammans på fredagen. Minns inte vilken resturang vi åt på(den låg dock på Sveavägen), men jag minns att maten var extremt goood! Jimmy och Sofia bjöd på min måltid(gullungar). Den bestod av 200g oxfilé, pommes och rödvinssås. Jävligt gott måste jag säga! Vi passade på att beställa in två kannor öl också.

Efteråt gick vi runt ett tag och letade efter ett biljardställe. Efter vissa om och men tog vi taxi till S:t Eriksplan och hittade ett rätt schysst ställe. Blev uppraggad av två killar(nämen) trots att jag berättade att jag har pojkvän. Ena killen skulle promt köpa en bärs åt mig ändå. Och det tackar man ju inte nej till? Haha. Rickards lillebror hämtade oss runt två tiden och sedan var det bara raka vägen hem och bums ned i sängen. Snacka om att jag var trött dagen efter!

Under lördag förmiddag åkte vi förbi Skärholmen en snabbis. Fick med mig vantar, halsduk och mössa. Efteråt begav vi oss hem till Rickards mamma för kalas. Där bjöds det som vanligt på goda sötsaker. Svårt att låta bli kan jag tala om.

Framåt kvällen var det dags för party igen. Hemmafest. Folk var lite torra i början(jag hade nämligen bunkrat upp rejält med sprit för att kunna bjuda) men efter sisådär två timmar började folk komma igång. Vi drack upp ganska mycket, men jag kan erkänna att kylskåpet är fortfarande proppat med diverse alkoholhaltiga drycker.

Kvällen blev garanterat lyckad. Det var mycket trevligt folk som hälsade på. Och jag vill bara tacka alla som kom. Och alla som kom med blommor och presenter. Supergulligt :) TACK! ♥

Söndagen var jag helt död. Jättetrött men faktiskt inte alls så bakis. Trots tröttheten åkte vi iväg till IKEA för att shoppa lite grejer. Kom hem med ljus och dylikt och en byrå till hallen. Det blev skitsnyggt! Vi stannade även förbi Skärholmen och Media markt. Köpte Björn Borg trosor, smycken, locktång, massvis med andra underkläder, en kofta och annat smått och gott. Nu gäller det bara att hitta ett par höstkängor och en höstjacka.

Kommentarer
Postat av: Mikaelolea

Great site, keep up the good work

2011-03-24 @ 14:51:46
URL: http://mikaelolea.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0