Grattis till mig!

Det är ingen vanlig dag för det är Sandras födelsedag, hurra hurra hurra! I dag är jag 20 fyllda år. Mycket har hänt under dessa 20 år. Både bra och dåliga saker. Även om jag i stort sett är vuxen nu så fortsätter jag att utvecklas och nekar inte mina misstag.

I morse fick jag frukost på sängen. Varm choklad med grädde i och två ostfrallor. Mums! Fick även min present av älskling. Det var ett Thomas Sabo halsband med två berlocker. Ena berlocken består av ett hjärta där ordet "love" är inristat. Den andra berlocken består av min månadsten. Jag älskar halsbandet, blev överlycklig när jag öppnade presenten. Här får ni en bild:


Vid 15.00 kommer alla gäster. Vi har dukat upp massvis med kakor, bullar, tårta och allt man kan tänka sig.

På tal om nåogt helt annat.. Jag har inte hunnit rösta i dag. Jag är skriven i Södertälje så jag måste gå och rösta i Ronnaskolan. Woho! Så det måste jag också hinna med i dag. Har tänkt att fixa det efter allt ståhej hemma hos oss :)

Kommentarer
Postat av: Berit

Hej min lilla pingla!Hoppas att dagen blev som du önskat dig. För 20 år sedan var du en liten skruttbebis- den finaste i världen (det är bara mina barn som är finast i världen, förut hände det för 30 år sedan). Jag är stolt över dig!

2010-09-19 @ 17:52:01
Postat av: Sandra

Det blev bättre än så, jag är otroligt nöjd över allt. Tack mamma, det blir jag glad av att höra. Jag älskar dig!

2010-09-19 @ 21:18:05
URL: http://touchofsandra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0