I KVÄLL KÖR VI!

Gårdagen var lugn som de flesta fredagar brukar bli för min del. Jag och älsklig sköt lite med geväret medan Jackie sprang runt för sig själv. Kastade sedan lite boll med honom som han verkligen älskar.

När vi kom hem kollade vi på Robin Hood. Den var väl helt okej, inte något jag skulle rekomendera om man är trött. Filmen var lång men bra. Kollade dock inte klart på hela, somnade i soffan. När jag vaknade gick jag och la mig. Rickard kom in efter ett tag och berättade att han också somnat och sedan stängt av filmen. Partypoopers eller vad, haha..

I kväll ska det festas så det står härliga till. Min kompis Elin fyller 20 och det ska vi självklart fira. Man ska befinna sig hemma hos Elin och hennes pojkvän klockan åtta. Jag har redan köpt en present men tänker inte skriva vad det är. Hon kanske får för sig att kika efter i min blogg ;)

Det är denna snygging som fyller år i dag. GRATTIS TILL HENNE!

Ska försöka slänga in lite outfitbilder sen. Får se om kameran på datorn är något att hänga i julgranen. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0