Jag är lyckligast i världen

När jag kom hem från jobbet, allmänt trött och hängig blev jag verkligen överraskad. Möttes först av två doftljus i den nedsläckta hallen. Sedan kom Rickard och välkomnade mig med en puss. Han sa sedan att jag måste gå in i sovrummet och kolla. Där möttes jag av ytterliggare två doftljus, ett jättestort pandagosedjur som är alldeles rund och gosigt, en krukblomma med en söt kruka till, en lång godisrem samt ett kort. I kortet hade han skrivit det finaste jag någonsin läst. Det fick mig att börja gråta av lycka och av kärlek. Jag är lyckligast i världen som har denna kille. Min kärlek till honom är oändlig.

Vi har precis ätit middag som bestod av potatisgratäng, rostbiff och beasås. Snart ska vi ta ett varmt bad tillsammans och bara njuta. Min kväll är räddad. Tack min underbara älskling. ♥ Jag älskar dig.

Det här möttes jag av när jag steg in i rummet.


Här är kortet Rickard skrev till mig.


Som du skrev i kortet, Rickard. 2 år och 6 månader är lång tid för oss, men kort tid med tanke på att det är vi för alltid.

Kommentarer
Postat av: elin

2010-09-02 @ 20:33:55
Postat av: elin

nämen vilken gulle! är så glad för din skull :) passa på å ta vara på kvällen nu! :)kram

2010-09-02 @ 20:34:37
Postat av: Madde

Nej vad gulligt!!! Kram madde på storskogen

2010-09-02 @ 20:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0