Pangilipang

Hej mina vänner! Mår ni bra i dag? Jag mår toppen. Det är fredag, fint väder och jag känner mig allmänt glad. Även om jag inte gör något speciellt i dag kommer fredagen bli toppen. Det känner jag på mig. Och det blir vad man gör det till ;)


Gårdagen var toppen. Kom hem från jobbet, lagade lite mat och sen åkte jag och älskling ut på promenad med Jackie. Vi tog även med ett luftgevär som vi lånat av Rickards pappa. Och fy vad roligt det är att skjuta! I love it. Jag  måste säga att jag var ganska grym trots att jag är svag i min vänster arm. Det svajade lite i början när jag siktade, men det avtog mot slutet. Jag är lätt på att åka och skjuta med riktiga grejer, haha. Som jag och Rickard för övrigt har pratat om att göra. Man måste ju träna lite först. Förstår ni nu varför jag siktar på att bli polis? ;) Nej, men det är inte riktigt därför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0