Sunday bloody sunday

God kväll mina vänner. Jag har suttit länge nu och försökt komma på något roligt att skriva. Dessvärre har det inte gått så bra.. Så här får ni lite tråkig info om min söndag.

I dag har vi hunnit göra mycket nytta. Storstädat lägenheten, tvättat och handlat lite mat. Vi har även köpt en ny hallmatta. Den gamla var så tråkig och gammal. Det är snart dags för filmmys. Ska passa på att tända massvis med ljus och höja mysfaktorn(först skrev jag musfaktorn men insåg ganska snabbt ett det såg helt fel ut. Roligt tycker jag, haha).

I morgon börjar en ny vecka. En vecka närmare min födelsedag. För första gången på länge längtar jag faktiskt. För er som inte vet så vill jag berätta att jag fyller 20 år. 20 år = systemet. Nackdelen är den att jag fyller på en söndag vilket innebär att jag inte kan gå ut och festa. Dessutom kan jag inte heller gå på systemet för att inviga min speciella dag då bolaget är stängt på söndagar. Kul va? Haha. Det får jag ta igen på helgen därefter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0