Bilder från påsk

Dålig uppdatering igen, I know. Men jag skyller på ledigheten och de senaste två dagarna har det varit full rulle på jobbet. I tisdags gjorde jag jobb för två dagar. Just den dagen satt jag med paket och jag gick igenom sisådär lite över 100 paket och då är det även mer än att bara öppna paketet. Mycket pill på knapparna må jag säga! Men allt gick jättebra och jag kände mig stolt vid dagens slut trots att det kändes som om någon mosat mitt huvud ett fåtal gånger.

Påskledigheten har varit helt underbar. Jag har umgåtts mycket med mina familjer samt Rickards familjer, vi har grillat väldigt mycket med våra vänner och självklart har jag myst med min underbara sambo. Jag har även fått mysa lite med min storasysters son. Lilla bebisen, han är otroligt vacker och söt. Jättefina blåa ögon!

Jag slänger in lite blandade bilder från helgen:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0