Das Boot

Jag har haft lite annat för mig de senaste dagarna, därav den dåliga uppdateringen. De senaste dagarna har jag inte gjort så mycket. Jag har umgåtts med mina älsklingar där hemma. Vi har myst för fulla muggar. I morgon är det dags att ge sig av till Värtahamnen. Det är dags för den efterlängtade kryssningen. Vi blir borta två dagar och under dessa två dagar ska det dansas galet. För er som har missat det så spelar Infected Mushroom någon gång under alla dessa timmar. Förhoppningsvis är det annan bra musik också.

Så i morgon jobbar jag halvdag. Hur skönt?! Jag har varit väldigt off de senaste dagarna. Det har hänt lite grejer i trapphuset som har gjort mig väldigt ofokuserad och förbannad. Så jag har varken haft tid eller lust att blogga men nu ska jag försöka igen.

Jag kommer dock inte kunna blogga ända fram till lördag då vi kommer hem. Men jag ska försöka med några tidsinställda inlägg. Det är väl bättre än ingenting? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0