Jäkla pollen

I dag är det äntligen fredag. Den här veckan har gått jättesnabbt. Det var jäkligt skönt att måndagen försvann. Dock trodde jag att det var måndag när det var tisdag. Det har varit full rulle på jobbet därav den minimala uppdateringen. Jag har trots det haft många besökare vilket är mycket trevligt.

Jag håller för övrigt på att snora igen. Förra året misstänkte jag att jag blivit allergisk mot pollen. Inte roligt! Mina ögon rann konstant, näsan rann konstant, blev jättesnorig, det kliade i ögonen, nös hela tiden and you name it. Jag var dock osäker på om det verkligen var pollenallergi då jag aldrig kom iväg att testa mig. Men nu är jag garanterat säker. Jag har pollenallergi. Fy satan! Det är inte alls roligt. Jag får se till att köpa något från Apoteket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0