Slut som artist

I dag fick jag gå hem lite tidigare från jobbet. Sjukt skönt! Istället för att ta bussen från Södertälje och sedan hem tog jag en promenad på ca 25 minuter. Det är otroligt skönt och underbart i det fina vädret. Jag lyckades även få med mig lite smink från Make Up Store. Det är lite svårt att inte slänga ut några hundralappar när butiken ligger på vägen hem.

I kväll blir det lugnt för min del. Jag är jättetrött och degig i skallen, gick upp vid 05.20 i morse så har varit vaken i ganska många timmar. I morgon får vi se vad som händer. Vi kanske drar till Salem. Det återstår att se:) Skulle vara roligt i alla fall.

Jag är slut som artist i skrivande stund så med detta inlägg tackar jag för mig. Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0