Snorfia

I dag är det redan torsdag och jag är fortfarande väldigt förkyld. Det känns ju sådär. Jag hör ingenting då jag jämt och ständigt är täppt i näsan. Det är som att jag går med två drickglas för öronen. Nässpray är ju bara att fetglömma, använder jag det i längre än ca 3 dagar anpassar sig näsan efter sprayet. Då är det helt hopplöst att ens försöka.

I helgen blir det nog ganska lugnt. Som vanligt. Men det är ganska skönt ändå. Det är full rulle i veckorna så under helgerna måste jag passa att vila upp mig. Vi kanske ska grilla i morgon med några vänner om vädret tillåter och på söndag ska vi fira Rickars lillebror som fyllde år förra veckan. Mer galet än så blir det förmodligen inte. Jag ska även ut och fota lite tänkte jag. Jag har inte hunnit testa min digitalkamera utomhus än så det ska bli spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0