Familj

En relativt gammal bild på mig och mamma. Photoshoot hos The Studio.

I morgon är det torsdag mina vänner. I helgen ska min bror fixa lite i sovrummet som fortfarande inte är klart. Vi(eller snarare bror) har varit tvungen till att bredspackla två gånger(!!) för att folk har tapetserat som galningar. Och om det tog tid att riva ner allt. Vi valde att göra det då resultatet blir så mycket bättre än om man stressar igenom proceduren.

Mamma har även tänkt att dra med oss till Taxinge slott för en liten utflykt, som jag verkligen ser framemot. Hon sa att vi skulle fika för fulla muggar och det gillar jag. Skönt att komma iväg och hitta på saker.

Nu är det sängdags för mig trots att jag har sovmorgon. Klockan kommer ringa 06:20 och det är en rejäl sovmorgon för min del. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0