Full rulle

Sorry för en usel uppdatering men i helgen har vi haft fullt upp. Vi har hållt på med rummet som nu äntligen är klart. Ni ska få se en bild sedan. Jag har umgåts med min vän Jossan som dessutom fyllde 21 i söndags(Grattis igen babe!) och vi har gjort massa annat skoj som gjort att jag har prioriterat bort bloggen. But, I'm back!

I går blev rummet nästan helt klart. Vi flyttade in sängen och resterande möbler samt satte upp gardinerna. Nu ska vi bara köpa golvlister och satta fast sedan är det helt klart. I söndags tapetserade bror och R klart medan jag(som vanligt) städade, tvättade och gjorde allmänn nytta.

Jag sov så jäkla bra i rummet i natt. Det var jättemörkt och skönt. I morse när alarmet ringde undrade jag om jag verkligen skulle gå upp. Grädden på moset var att det  var nybäddat i sängen och att älskling var varm och gosig. Det var såå mysigt! Men jag kom upp.

Jag har börjat ta sälsis till Sätra när jag börjar tidigt av R nu(då hans firma ligger i Sätra) och jäklar vad skönt det är att slippa pendeltåget. Dessutom slipper jag trängas! Halleluja moment på den. I morse var det dock lite kö på motorvägen och till en början trodde jag att vi inte skulle hinna. Trots det är jag på ett väldigt bra humör!



Här håller min storebror på att tapetsera. Han är jätteduktig och väldigt noggrann!



Och såhär blev resultatet. Mörkt och mysigt, precis som vi ville ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0