Hello there!

Long time no see.. Det blir lätt så när jag jobbar. När jag kommer hem på kvällarna är mat och sömn i princip det ända jag tänker på.

I helgen var jag och älskling ute med några vänner och åkte båt i Mälaren. Jag och Jossan åkte lite bananbåt efter den stora båten. Det var sjukt roligt men samtidigt lite läskigt. Jag ogillar att vara ute på djupt vatten då jag inte vet vad som finns under mig. Kontrollbehov, ja. Vi grillade massvis med kött och hade det jäkligt trevligt! Vi tänkte även åka ut till samma ö och tälta över kanske två nätter. Hur mysigt?

I dag ska jag och mamma stanna kvar i stan efter jobbet. Vi ska flanera i lite olika affärer och umgås. Saknar mamma jättemycket ibland. Jag har väl mina dagar när jag blir extra mammig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0