Hockey för hela slanten!


I går var jag, pappa och lillebror som sagt på hockey. Det var faktiskt sjukt roligt trots kylan. Några av spelarna började boxas(så mycket roligare än fotboll där de ska ligga på marken och kvida för att dra ut på tiden) och en spelare ur SSK åkte på backen och landade med bakhuvudet i sargen(stavning?), det var dock mindre roligt. Det är lite mer action än i fotboll, där ser man knappt spelarna också för den delen. Vi förlorade mot Skellefteå med 2-1 men det var bara en träningsmatch så det var ingen större förlust. SSK's hejarklack var på g under hela matchen i princip och det var härlig stämning. Dock skrek de socjävlar gång på gång och jag förstår inte hur dem kunde relatera det med hockey. Skämt åsido.

I dag var jag och mamma på Gildaskolan igen. Denna gång fick det bli aromamassage i två timmar. Såååå värt! Tjejen masserade allt förutom brösten, rumpan och ja, ni förstår. Det var helt underbart skönt så jag slocknade till några gånger. Det bästa var nog fotmassagen, ansiktsmassagen och när hon masserade huvudet. Allt detta för 480 svenska kronor i TVÅ timmar. Som jag har skrivit tidigare, jag rekomenderar starkt dessa tjejer. Mamma fick en ansiktsbehandling i en timma och 30 minuter så nu är vi båda fräscha och pigga.

I morgon  är det äntligen fredag. Jag har inte planerat något speciellt. Skönt! Jag har haft full rulle hela veckan så det ska bli skönt att koppla av. På lördag ska vi köra älsklings mamma och hennes kille till Arlanda. De ska åka utomlands i en vecka, lyckostar! Dock ser jag framemot hösten och alla mysiga kläder man tar på sig för att hålla värmen. Min bror ska komma och fortsätta på rummet också. Vet dock inte vilken dag som blir bäst för honom så tänkte ringa honom i morgon och checka.

Nu är det dags för mig att snart hoppa i säng. Kom precis ur duschen(var full av alla möjliga sorters oljor) och ska strax föna håret så jag slipper se ut som ett råttbo i skallen i morgon. Auf Wiedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0