Hockey och massage

Baksmällan Del2 var sjukt roligt precis som jag trott. Dock var ettan mycket roligare men så brukar det vara. Jag kan lätt rekomendera den filmen! Innan bion åt vi lite middag, för mig blev det donken, det var helt ok. Jag beställde en Happmeal men fick en hel meny så det var väl bra. Jag åt dock inte för en hel meny, min magsäck har blivit liten som en pingisboll känns det som.

I dag har Malin, ena kollegan kommit tillbaka från sin semester. Det känns bra att vara i alla fall en till. Det var dock sjukt mycket papper i dag. Inte okej. Nu är jag lagom mosad i skallen.

I veckan då? Ja, på onsdag ska jag på hockey med pappa och lillebror. Det är träningsmatch för SSK i Tumba. Det kommer bli trevligt att umgås med dem då det händer alldeles för sällan. På torsdag ska jag på massage igen. Denna gång blir det en hel timme. Jag kan verkligen rekomendera det stället. Gildaskolan heter det. Man går till tjejer(jag har inte sett en ända kille) som utför massagen under lektion. Alla är jätteduktiga då dem inriktar sig på de ställen där du har ont. Och jäklar vad ont det gjorde sist men det var det värt. Jag fick även lite tips vad jag ska göra med min rygg samt nacke då jag sitter vid en dator 8 timmar per dag. 30 minuters massage kostar 200 rikstaler och 300:- för 60 minuter. Du kan även få lite olika behandlingar för bra pris, ett riktigt bra ställe med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0